Contact

Oplossing voor documentbeheer

Documentbeheer, opslaan, beheren, volgen van elektronische en fysieke documenten. Kwerio helpt het proces van creatie, opslag en toegang tot belangrijke bedrijfsdocumenten te stroomlijnen, de efficiëntie te verbeteren en het risico van verloren of verkeerd gearchiveerde documenten te verminderen.

Gecentraliseerd document

Met Kwerio document management systeem kunt u eenvoudig documenten opslaan, organiseren en ophalen vanaf een centrale locatie. Het helpt u processen te automatiseren, zoals het routeren van documenten voor beoordeling of goedkeuring en het bijhouden van wijzigingen die in de loop der tijd in documenten worden aangebracht.

Documentbeheer is essentieel voor bedrijven van elke omvang, omdat het ervoor zorgt dat belangrijke informatie gemakkelijk toegankelijk en veilig is.

Kwerio helpt ook de samenwerking en communicatie binnen een organisatie te verbeteren, omdat meerdere mensen tegelijkertijd toegang hebben tot en kunnen werken aan documenten.

Kwerio biedt krachtige zoekmogelijkheden voor documenten, zodat gebruikers snel en gemakkelijk de informatie kunnen vinden die ze nodig hebben. Daarnaast zijn er geavanceerde functies zoals automatisering, samenwerkingstools en workflowbeheer. Met deze functies kunnen gebruikers snel en efficiënt documenten aanmaken, beoordelen en goedkeuren, waardoor de noodzaak van handmatige interventie afneemt.

Ten slotte is documentbeheer in hoge mate configureerbaar, zodat gebruikers de module kunnen aanpassen aan hun specifieke behoeften.

Team samenwerking rond de tafel

Maximale efficiëntie

Kwerio document Management module is een essentieel hulpmiddel voor elke organisatie die de opslag, het ophalen en de workflow van documenten wil optimaliseren. 

Hiermee kunnen gebruikers documenten veilig en efficiënt opslaan, openen en delen. 

Dankzij de centrale controlestructuur hebben gebruikers toegang tot de laatste versie van alle documenten en mededelingen.

Zorg ervoor dat iedereen op één lijn zit, verlaag de opslagkosten van documenten, verhoog de productiviteit van de workflow en verbeter de beveiliging van documenten.

Het belangrijkste is, wees planeetvriendelijk!

Verhoog uw bedrijf

  • Veilige, efficiënte documentopslag, terugvinden en workflow
 
  • Centrale controlestructuur zorgt ervoor dat alle gebruikers toegang hebben tot de laatste versie van documenten
 
  • Verhoogt de productiviteit van de workflow
 
  • Verbetert de veiligheid van documenten
Briljante medewerker beheert documenten op haar tablet
  • Drastische vermindering van de kosten voor de opslag van documenten
 
  • Delen, openen en samenwerken aan documenten vanaf elk apparaat of locatie
 
  • Gemakkelijk te installeren en te beheren
 
  • Minder papier, meer boom

Grote hoeveelheden gegevens veilig en efficiënt opslaan, organiseren en beheren. Wordt gebruikt om de organisatie, het beheer en het terugvinden van documenten te stroomlijnen, zodat handmatig archiveren en terugvinden niet meer nodig is. 

Gemakkelijk toegankelijk, documenten delen met collega's, klanten en leveranciers. Bovendien wordt het geleverd met robuuste beveiligingsfuncties om gevoelige gegevens te beschermen tegen onbevoegde toegang.